O projekcie
W ramach projektu pn.: „e-Twardogóra” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - EFRR, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-202, Oś. Priorytetowa 2 – technologie informacyjno-komunikacyjne, Działanie 2.1 E-usługi publiczne, Poddziałanie 2.1.1. E-usługi – horyzont, uruchomiono w Gminie Twardogóra nowoczesne rozwiązania informatyczne m.in. takie jak:
- Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
- Elektroniczny Obieg Dokumentów
- System Finansowo- Księgowy
- System Podatkowy
- Aplikację Mobilną
- System eRada
- Systemy wspomagające pracę Oświaty
Projekt pozwolił również na wymianę infrastruktury sprzętowej jak i na uruchomienie eUsług dla mieszkańców Gminy Twardogóra.
Serdecznie zapraszamy do korzystania z eUsług.